Почути Сонце

Сонячна геліосферична обсерваторія NASA (SOHO) охопила інформацію про динаміку атмосфери Сонця протягом більше 20 років. Сьогодні ми можемо почути рухи.

Читати далі

Дайджест наукових подій (30.07-05.08)

Коли та де дивитися на персеїди, як спрага заважає думати, що відомо про новий штам Еболи та чому нам важко відключити.

Наука війни

Парадокс, над яким усі ламають голову: війни несуть масові вбивства, насильство, розчарування в людстві й… науковий прогрес. Про ключові винаходи,.

Космічний тато: Інтерв’ю з астронавтом Ренді Брезніком

Астронавт Ренді «Комрад» Брезнік у 2008 році всиновив хлопчика з Дніпра. Восени 2017 року він розгорнув український прапор на орбіті.

Читати далі

Дайджест наукових новин #7 (23.04-29.04)

На травневі свята ми підібрали для вас декілька цікавих тем для роздумів. Приємних вихідних! Дощ на замовлення Китайці розпочали будівництво.

Читати далі

Дайджест наукових новин #6 (16.04-22.04)

Головна новина цього тижня: вихід нового випуску Куншт. Але в світі також відбулося багато цікавого. Як NASA ракету друкували  NASA.

Читати далі

Дайджест наукових новин #5 (9.04-15.04)

Якщо Ви не помітили, то майбутнє стало ще ближчим. Нові технології дозволять озвучувати думки не відкриваючи рота, фільтрувати хейтерів та,.

Читати далі

Дайджест наукових новин #4 (02.04-08.04)

Цього тижня новини сповнені серендипності! Вчені випадково відкрили, що дзьоби тупиків світяться, знайшли нові геогліфи в Перу та перший український.

Читати далі

Дайджест наукових новин #3 (26.03-1.04)

Неймовірні речі відбуваються у світі: неконтрольовані супутники падають, учені виявляють нові органи, знаходять сліди загублених предків, а темна матерія вирішує.

Читати далі

Дайджест наукових новин #2 (19.03-25.03)

Ваш минулий тиждень був яскравий як спалах наднової? У світі теж відбулося декілька помітних подій. Читайте про те, чому для.