Сонячна геліосферична обсерваторія NASA (SOHO) охопила інформацію про динаміку атмосфери Сонця протягом більше 20 років. Сьогодні ми можемо почути рухи нашої зірки власними вухами – всі хвилі, петлі та виверження .

Це допомагає вченим вивчати те, що не можна спостерігати неозброєним оком.

Алекс Янг пояснює, як цей простий звук з’єднує нас із Сонцем та всіма іншими зірками у Всесвіті. Для аудіо використано низькочастотні звуки Сонця. Для кращого ефекту, прослуховуйте аудіозапис в навушниках.

«Хвилі рухаються навколо і всередині Сонця, якби ваші очі були досить чутливими, вони могли це побачити» ,  – розповідає Алекс Янг, асистент відділу науки в відділі наукових досліджень геліофізики в Центрі космічного польоту Годдарда в NASA.

Дані з SOHO, синхронізовані у Стенфордській експериментальній лабораторії фізики, фіксують природні вібрації Сонця та надають вченим конкретне уявлення про його динаміку.

«Ми не можемо безпосередньо побачити, що відбувається всередині Сонця. Ми не маємо мікроскопа, аби збільшити його “нутро”, — каже Янг. Таким чином, використання коливань зірок або Сонця дозволяє нам бачити те, що всередні»

Це сонячні звуки, cгенеровані за допомогою даних, які 40 днів записував один з інструментів SОHО, що вимірює доплерівське зміщення, й опрацьовані Олександром Косовічевим.

Такі вібрації дозволяють вченим вивчати багато складних процесів всередині Сонця – від сонячних спалахів до корональних викидів маси.

Також 12 серпня NASA відправило космічний апарат Parker Solar Probe до Сонця.
Апарат буде надавати нові дані про сонячну активність і допоможе прогнозувати основні космічні й погодні події, які впливають на життя на Землі.

PSP підійде ближче до поверхні Сонця, ніж будь-який космічний апарат до цього – він наблизиться на відстань близько 6,2 мільйона кілометрів.

Космічний апарат і прилади будуть захищені від нагрівання щитом із вуглецевих композитів завтовшки 11,43 см, який має витримувати температуру до 1377 градусів за Цельсієм.

Джерело: NASA